Sala de lectură 

  • Luni – Vineri: 09.00 – 18.00

Centrul de împrumut

  • Luni, Marți, Joi: 09.00 – 16.00
  • Miercuri: 09.00 – 17.00
  • Vineri: 09:00 – 13:00

Birou de permise

  • Luni – Marți, Joi: 09:00 – 16:00
  • Miercuri: 09:00 – 17:00
  • Vineri: 09.00 – 13.00

Contact

Filiala de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării deţine un fond de 20.015 volume dintre care 13.931 sunt volume monografice, 6.064 reprezintă publicaţii seriale și 20 volume alte categorii de documente. În acces direct sunt 7.635 volume, iar la centrul de împrumut sunt 11.672 volume.

În sala de lectură, cărţile sunt aşezate după domeniile de bază: Mass Media – Management, Presa scrisă, Istoria Presei, Comunicare, Comunicare – Metode de Cercetare, Relaţii Publice, Publicitate, Antropologie, Cultură Populară, Lingvistică, Semiotică, Retorică şi Argumentare, Analiza Discursului, Multimedia, Dreptul Comunicării şi după domenii conexe: Ştiinţe Politice, Psihologie, Sociologie, Management, Economie, Etică, Fotografie, Film, Filosofie, Limbi Străine, Istorie, completate de un fond consistent de publicaţii de referinţe – dicţionare, enciclopedii, ghiduri.

Biblioteca deţine un număr semnificativ de publicaţii străine şi publicaţii româneşti de la cele mai prestigioase edituri.

Cu suportul logistic al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, urmărind optimizarea procesului de învățământ online și respectând cerințele referitoare la drepturile de autor, din ianuarie 2021  s-a început digitalizarea fondului de documente al bibliotecii. Acestea se regăsesc pe platforma Microsoft Office 365. Accesul la această platformă se realizează doar pe baza contului instituțional al utilizatorilor și pe baza permisului emis de către Biblioteca Centrală Universitară ”Carol I”.

DOCUMENTE ÎN ACCES DIRECT

SISTEMUL MASS MEDIA * MASS MEDIA – PROFESIE * MASS MEDIA – MANAGEMENT * PRESA SCRISĂ (GENURI, TEMATICĂ) * ISTORIA PRESEI * PRESA AUDIOVIZUALĂ (RADIO SI TELEVIZIUNE) * PRESA SCRISĂ – TEHNICI DE REDACTARE * COMUNICARE * COMUNICARE POLITICĂ * COMUNICARE – METODE DE CERCETARE * RELAŢII PUBLICE (GENERALITĂŢI * COMUNICARE CU PRESA * GESTIUNEA CRIZEI * COMUNICARE INTERNĂ * CAMPANII DE RELAŢII PUBLICE) * PUBLICITATE * ANTROPOLOGIE * ANTROPOLOGIA COMUNICĂRII * CULTURĂ POPULARĂ * LINGVISTICĂ * SEMIOTICĂ * RETORICĂ ŞI ARGUMENTARE * ANALIZA DISCURSULUI * MULTIMEDIA * DREPTUL COMUNICĂRII ŞI DUPĂ DOMENII CONEXE: ŞTIINŢE POLITICE * PSIHOLOGIE * SOCIOLOGIE * MANAGEMENT * ECONOMIE * ETICĂ * FOTOGRAFIE * FILM * FILOSOFIE * LIMBI STRĂINE.